Monday, May 3, 2010

Numerology Talk....

Yup, that is. I will be giving a talk to a group of ladies. Ushanita cawangan Selangor. My feeling....... hermmm mula-mula tu rasa macam butterfly in the perut gak laa. But then jie pikir, mungkin sudah sampai masanya I will have to do emerge from my shadow. So those yang teringin nak dengar my Jati diri Motivasion via Numerology, Pls do inform me. Insyallah I will selitkan u ols yang dah lama tunggu jie buat this talk. Nanti jie akan bukak booth also for my Premium Body Beautiful and Bio Aura. Mana tau bole jumpa2 dan kita set appointment masa tu. I can do numerology for u ols that day :)

See you all there.....
8th May 2010
Dewan Serba Guna
Serendah

Wish me LUCKKKKKK!!!!!!

The End

1 comment:

  1. tahniah kak jie..kalo saba ade situ sure nk dgr mcne...hehehe wish u all the best kak jie

    ReplyDelete

Link yang berkaitan

Link within