Monday, May 9, 2011

Esok ....

Esok coti la beb! Company kasi sebab ada AGM share. Seronok sebenarnya keje dgn company yg telah aku berkhidmat 14 tahun ni. I lap u la TM. hehehe

Hajat hati nak gak join bebudak opis yang muda remaja tu ke air terjun. Apa ker nama air Terjun Sg Gabai. Lepas pikir dok pikir..... teringat yang debab nyer registration tahun depan darjah satu belum setle. Dah pegi sekolah dan isi form bagai dan surat beranak photocopy. Tapi pihak sekolah cakap kena bagi sampul surat berstem dan beralamat sendiri dan photocopy my IC.

Laaaa, baru aku teringat masa register ker Ayep dulu kena buat semua benda tu. hehehehe. Nampak bebenor anak dah lama tak register darjah satu.

Debab dan Ayep memang gap lama. 3 tahun. Selalunya setahun sorang. Hehheehe

So esok jie kena jalankan tugas seorg ibu. Meregister penuh debab di sekolah kebangsaan. If ada rezeki nak hantar Islamic Intergrated School. But Sekolah tu cakap kena register kebangsaan gak dulu. Utk kuota UPSR perlu diletak dulu.

Aku dan Mr Hie mengangguk jer la. Itu la pasal lambat register dan tak lengkap lak tu ;) Sabau jer la

So tmrw..... takkan tu jer agenda aku. ermmmmm... aku mati kutu jap.

So aku tak plan benda lain. Cuma nak ke air terjun dah cancel sebab urusan rasmi anak tu.

Esok jer la pikir bole.....

The End.

No comments:

Post a Comment

Link yang berkaitan

Link within