Sunday, April 24, 2011

Macamana la nak galak anak bujang ku kemas katil?

I have problem wit Aiman on kemas biliknya. Sepah betul. Dah cakap banyak kali dah. Jerit udah. Paksa udah. Motivate udah. Macam tu gak. Geram kekadang. Selimut dia bersepah. Tuala mandi di lantai. Baju dah pakai sangkut jer kat kerusi macam bonggol unta ruper nyer dah. Bau jangan cakap la. Lately jie beli pewangi bilik and bibik pun sangkut pewangi dalam almatu baju dia. Okay la sikit. Tapi sepah tu yang tak bole lentur lagi.

Agak2 korang yg ada anak teruna dah besar panjang yg malas kemas katil, macamana la yek?
Tunggu ada galpren baru nak reti mengemas kot?

The end

2 comments:

  1. tinggalkan kat asrama... insyallah akan berubah...

    ReplyDelete
  2. Dia tak nak, takut dibuli katanya :(

    ReplyDelete

Link yang berkaitan

Link within