Monday, December 6, 2010

Alhamdulillah, my boys are getting good result :)

Salam and hi semua. Lama sudah tak update blog. Agak bersawang juga. This is quick update. Sebab lately ni banyak kilija as my ex-Boss is now transfering back to his old place and now I am acting boss. hehehe So aku jadi actress la yek :) perasan

Okay just to inform dengan bangganya my boys, Amir and Arief got no 1 in their class.


Rasa bangga sekali dengan mereka berdua. Aiman, yang sulong, nampak ada improvement, but need more explosure dalam latihan as no masih 2 digit.
hehehe

Due to this, my KPI kira achieve and I got tis as reward from my beloved Mr Hie


Hehehe hati berbunga.... actually, mine is not Damier. It is with LV nyer corak tu :) Gambo ni snap masa buat pemilihan.

And also boys dapat gi jengjalan ke PD

Tu dia Ayep and Amir berendam sakan. Tiap room ada swimming pool sendiri. Banyak syok wooo.

The Legend Hotel PD

Annnnnndddddd
.
.
. Boys dapat benda ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Aman rumah ketika cuti ni
hahahahah
mak dia senang hati
:)

The end






No comments:

Post a Comment

Link yang berkaitan

Link within